Masszázsok

Svédmasszázs
A svéd masszázs képezi valamennyi európai masszázsfogás alapját. Fokozza a vérkeringést, csökkenti a stressz hatását, fájdalmat csökkent, felgyorsítja a sérülések utáni felépülést, enyhíti az álmatlanságot, fokozza az éberséget, de mindenekelőtt elősegíti a relaxációt.

Sportmasszázs
A sportmasszázs hasonlóan a svédmasszázshoz széles körben elterjedt, amely egy sokkal erőteljesebb, intenzívebb, a mélyizomzatra kiható változata. Elsősorban sportolóknak – edzés előtt és után egyaránt – hasznos, de a nehezebb fizikai munkát végzőknek is ajánlott.


Relax masszázs
A relax masszázs csökkenti a fáradtságérzetet, oldja a feszültséget, nyugtató és pihentető. Kiváló a napjainkat megkeserítő stressz oldására. A masszázs alatt csökken a vérnyomás, lelassul a szívritmus, mélyebb és szabályosabb lesz a légzés és így megteremtődnek a teljes relaxációhoz szükséges feltételek.

Ellenjavallatok

Heveny izületi és egyéb gyulladások esetén.

Menstruáció első két napján.

Lázas betegség idején.

Fertőzéses bőrelváltozások esetén. (Kiterjedt, nedvező, vagy fekélyes, gennyes elváltozás a bőrön)

Mélyvénás trombózis esetén.

Fokozott vérzékenységgel járó betegség esetén.

Daganatos betegség esetén.

Friss traumatikus sérülések esetén (hámsérülés, izületi sérülés és törés, friss szalagszakadás esetén)

Csontritkulás előrehaladott fázisában.

Közvetlenül műtét után.

Alkoholos és kábítószeres befolyásoltság esetén.